2018. május 30., szerda

GDPR

Kedves Európai Unióból érkező látogatóim!

Engem is utolért az adatvédelmi mizéria. A blogomba belépve, a következő értesítés várt:


Meg szeretnék nyugtatni mindenkit, hogy adatokat nem gyűjtök senkiről, cookie-kat pedig nem én, hanem mint fenti írásból is kitűnik, a Google használ.
Akit érdekel a További információ alatt megtalálható tájékoztató, az ide kattintva elolvashatja azt.
Tájékoztatok továbbá mindenkit, hogy hozzászólásokat a továbbiakban sem áll szándékomban eltávolítani, így ha valaki hozzászólása semmissé válik annak nem én vagyok az okozója, csupán az elszenvedője, hiszen mint láthatjátok a Blogger a továbbiakban már nem támogatja az OpenID szolgáltatást, így a meglévő OpenID hozzászólások és beállításaim "módosultnak".
Remélem sikerült minden elvárásnak, és kötelezettségemnek megfelelnem, ha mégsem, elnézéseteket kérem a tudatlanságomért, de sem jogász, sem weblap szerkesztő nem vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése